minikeuzeproject

27-01-2022

Voor deze opdracht wilden wij graag iets doen aan de werkplaats in het technasiumlokaal, omdat deze vaak best krap is en de spullen zijn heel erg ongeordend opgeborgen. Er is dus een soort codeboekje met de tekens en de materialen die je er vindt en dat is alleen maar onhandig. Onze opdrachtgever voor dit project is daarom Dhr. Lembekker en wij gaan een eindrapport maken met een advies voor een betere werkplaats!

Dit is de huidige werkplaats.
Dit is de huidige werkplaats.

Dit is de groepswebsite, waar u meer informatie kunt vinden over ons project en ook kunt u er zien wat mijn team en ik zoal hebben gedaan voor deze opdracht.

Hieronder staat mijn POP formulier met de volgende leerdoelen:

1: Presentatievaardigheid - niveau F

Ik nodig tijdens een presentatie het publiek uit vragen te stellen of reacties te geven.

2: Initiatief - niveau C

Ik onderneem actie om de voortgang van taak of project te versnellen (binnen redelijke grenzen).

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin