CCHH Amsterdam

28-09-2022

Het CCHH initiatief verzamelt tweedehands hout van goede kwaliteit om het te hergebruiken voor mensen die het willen hebben voor hun huizen of bedrijven, zodat het niet verspilt wordt. Nou is het plaatsen van de categorie en soort hout meestal lastig en arbeidsintensief voor het werk dat ze ondernemen, dus gaan wij een software ontwikkelen die dit wel kan gaan doen.

Om meer te weten te komen over ons project klik dan op de groepswebsite!


Hieronder kunt u mijn POP zien met de leerdoelen:

Creatief - Creativiteit

Bij tegenslag bewandel ik nieuwe paden of bedenk ik alternatieve oplossingen.

Ondernemend - Initiatief

Tijdens het uitvoeren van mijn eigen taken kijk ik vooruit en als ik problemen verwacht met de voortgang of kwaliteit dan doe ik er wat aan.



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin