Betoog 2VZ1

26-09-2021

Ik ben Jay Amahorseya en ik vind dat ik in 2VZ1 thuis hoor, omdat ik het de afgelopen jaren best goed heb gedaan. Ik heb vaak goed opgelet tijdens de lessen en ik heb beter leren samenwerken bij daltonopdrachten. Ik geef ook eerlijk toe dat ik niet altijd mijn huiswerk afhad door bepaalde omstandigheden, maar ik haal het dan ook snel weer in. De mentor denkt waarschijnlijk ook gewoon dat ik door kan gaan. Ik heb maar 2 onvoldoendes: een van drama en een van biologie. Die van biologie wordt nog aangepast en op die van drama zou ik nog een ander cijfer moeten krijgen, want ik had het wel ingeleverd. Zelf vind dat ik het dit jaar erg goed gedaan heb en ik zou graag door willen naar de tweede klas, omdat ik veel vrienden heb gemaakt en veel nieuwe ervaringen heb beleefd.

Jay Amahorseya

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin